![]() |
| Ilyen nálunk is van, csak ez 180x140x45m-es! |
![]() |
| Farkas a bárányok közt? |
![]() |
| A hangár akkora, hogy kettő is elfér belőle egymás mellett kényelmesen |
![]() |
| Valósággal létráskocsi kell a szervizeléséhez |
![]() |
| A nyitott ajtón kihajolni veszélyes és tilos is! |
![]() |
| Csinos kis bálna ez! |
![]() |
| Masszív orrfutó |
![]() |
| A taxizást megkönnyítő orr-kamera |
![]() |
| Az A380-asnál csak opció a center tank... |
![]() |
| ..így ennek híján a szárnytőnél csapódik ki a vízpára! |
![]() |
| Vigyázat: kiömlő levegő és forró víz! |
![]() |
| Találós kérdés: a repülő mely részéről hiányzik a panel? |
![]() |
| Törpék a szárnyvégen? |
![]() |
| A hajtóművek Rolls Royce-a |
![]() |
| Nem tatarozás, de valahogy mégiscsak fel kell mászni rá! |
![]() |
| Tegye fel a kezét, aki lecserélné erre irodai karosszékét! |
![]() |
| A két nagy "kő" a kéz pihentetésére szolgál |
![]() |
| Az asztalkába integrált billentyűzet újdonság a típuson |
![]() |
| Tágas crew rest area... |
![]() |
| ...minden szükséges dologgal ellátva! |
Forrás:
http://airlinereporter.com




















Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése