![]() |
| Igazi különlegesség a Tu-144-es elülső vízszintes vezérsíkja (jobbra) |
![]() |
| A Tu-144-es előrefelé húzza be futóit, ezért a hosszabb aknafedlap (jobbra) |
| |
| A szívótorok kísértetiesen hasonló, csak a köztük lévő távolság nagyobb... |
![]() |
| Csak nem kerámialapok?!? (jobbra) |
![]() |
| ...nem beszélve arról, hogy a Tu jóformán a főfutókat is ide húzza be |
![]() |
| 140kN versus 200kN (hajtóművenként) |
![]() |
| Minimális különbségek a deltaszány profilban |
![]() |
| Itt épp a Concorde különlegessége, a farokkerék nem látszik... |
![]() |
| Az oroszok nem bízták a véletlenre: 4 tengely főfutónként |
![]() |
| Mindkettő előrefelé, de míg az egyik tolja, a másik húzza az orrfutót |
![]() |
| Fémes hatású futurisztikus dizájn |
![]() |
| A búra természetesen nem volt szériafelszerelés |
![]() |
| A Tupcsikról megszokott zöld szín itt is visszaköszön (jobbra) |
![]() |
| Feltehetően azonos műszerezettség, beépített radarral (jobbra) |













Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése