- József, Győző: ezek bizony a kapitány és a másodpilóta keresztnevei voltak
- D-CSAP: valószínű ez volt az a bizdzset, melyre úgy utalt a pilcsi bácsi, hogy a vele való gurulóúton történő találkozást már csak azért is elkerüljük, hogy ne kerüljünk bele az esti híradóba
- 4X-ICM: ez nem tudom, micsoda volt, de biztos valami szép dolog
- 31R: innen szálltunk fel pár perc taxizás után, alig, hogy egy másik fapad letette a tappancsát a pályára
- bal, jobb kanyar: ezek afféle irányvektorok akarnak lenni.. - csoda, hogy fingom nincs, merre hagytuk el Budapestet?!
- tónak kinéző folyószerűség: először valóban tónak tűnt, aztan inkább folyónak - hogy hol volt, ne kérdezzétek!
- Alpok balra, messzebb: a felhőpárna alól kimagasló Alpokról nehéz volt levennie a szemét az embernek
- ember-alaku felhők (4db): igen, valószinű a helyi gyárak végterméke volt az - úgy néztek ki, mint holmi Michelin-gumiemberkék
- dupla kifutópálya város mellett: ez már német területen volt - mindjárt utánanézek, hol lelhető fel ilyesmi!
- Eindhovenbe meredek ereszkedés hosszan: a süllyedés hosszánál már csak a mértéke volt kétségbeejtőbb - pláne, hogy szokás szerint vadul fájt a fülem..
- normal pályairány, hurok jobbra taxinál: a standard irányba szálltunk, mint általában, majd egy hurkot leírva, és keresztezve a pályánkat, begurultunk az állóhelyünkre
- Bécs, Linz, folyót követve Nürnberg, huszáros balkanyar Düsseldorfnál(?): ekként ecsetelte a pilcsi bácsi az útvonalunkat még fönt a magasban
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése