A 100m-rel megtoldott, immáron 1728m-es "új" pályát 2014. nyarán adják át |
Rálátás az öbölből az Észak-Kelet (RWY20) felé emelkedő pályára |
A leggyakoribb típus itt az Airbus A320-as ill. a Boeing B737-es család... |
...de alkalmanként egy-egy 757-es is beesik. Sőt, 2007-ben állítólag egy... |
...B747-300-asnak is sikerült itt leszállnia minimális terhelés mellett! |
St. Maartenről ismerős lehet a figyelmeztetés! |
Klasszikus beállítás a 20-as pályára érkező Niki A320-asról... |
...a First Choice A320-as brit charteréről... |
...és az Olympic Airways menetrendszerű athéni járatáról. |
Ritka típussal (A318) érkezik ez a Tarom... |
...ahogyan ritka még ez a sharklettel szerelt A320-as az Airberlintől. |
A Monarch kisebb gép híján nagyban játszik: B757-essel érkezik... |
...ahogyan ezúttal ez a First Choice is. |
Alkalmanként csemegék is előfordulnak itt, mint ez a B737-200-as... |
...vagy ez a nem túl gyakori MD-83-as a SAS-tól. |
Az Air Malta a 02-es pálya végén a back-tracket követően... |
SAS B737 ezúttal winglettel |
Thomas Cook Scandinavia A321 |
Thomson B757 |
Ne feledkezzünk meg a kevésbé kedvelt 02-es pályairányról sem! |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése