Concorde versus Tu-144

Igazi különlegesség a Tu-144-es elülső vízszintes vezérsíkja (jobbra)
A Tu-144-es előrefelé húzza be futóit, ezért a hosszabb aknafedlap (jobbra)
 
A szívótorok kísértetiesen hasonló, csak a köztük lévő távolság nagyobb...
Csak nem kerámialapok?!? (jobbra)
...nem beszélve arról, hogy a Tu jóformán a főfutókat is ide húzza be
140kN versus 200kN (hajtóművenként)
Minimális különbségek a deltaszány profilban
Itt épp a Concorde különlegessége, a farokkerék nem látszik...
Az oroszok nem bízták a véletlenre: 4 tengely főfutónként
Mindkettő előrefelé, de míg az egyik tolja, a másik húzza az orrfutót
Fémes hatású futurisztikus dizájn
A búra természetesen nem volt szériafelszerelés
A Tupcsikról megszokott zöld szín itt is visszaköszön (jobbra)
Feltehetően azonos műszerezettség, beépített radarral (jobbra)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése