![]() |
Igazi különlegesség a Tu-144-es elülső vízszintes vezérsíkja (jobbra) |
![]() |
A Tu-144-es előrefelé húzza be futóit, ezért a hosszabb aknafedlap (jobbra) |
![]() | |
A szívótorok kísértetiesen hasonló, csak a köztük lévő távolság nagyobb... |
![]() |
Csak nem kerámialapok?!? (jobbra) |
![]() |
...nem beszélve arról, hogy a Tu jóformán a főfutókat is ide húzza be |
![]() |
140kN versus 200kN (hajtóművenként) |
![]() |
Minimális különbségek a deltaszány profilban |
![]() |
Itt épp a Concorde különlegessége, a farokkerék nem látszik... |
![]() |
Az oroszok nem bízták a véletlenre: 4 tengely főfutónként |
![]() |
Mindkettő előrefelé, de míg az egyik tolja, a másik húzza az orrfutót |
![]() |
Fémes hatású futurisztikus dizájn |
![]() |
A búra természetesen nem volt szériafelszerelés |
![]() |
A Tupcsikról megszokott zöld szín itt is visszaköszön (jobbra) |
![]() |
Feltehetően azonos műszerezettség, beépített radarral (jobbra) |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése