![]() |
Nagygenerál a SkyExpress 737-300-asán (VP-BOT) |
![]() |
Még szegény hajtóművet is levetkőztették |
![]() |
Fej-fej mellett az orosz és az amerikai gyártó |
![]() |
Tu-204, az oroszok B757-ese |
![]() |
Az ott alighanem a hajtómű kiömlőnyílása lesz |
![]() |
A Rossiya kormányzati célokra használt Tu-204-ese |
![]() |
Méretes egy hajtómű! |
![]() |
RA-64505 |
![]() |
A Tatarstan Air gyönyörű B737 Classicja |
![]() |
A jellegzetes Tupcsi-szempár |
![]() |
Az orosz légierő Tu-154B-2-ese |
![]() |
RA-85565 felállványozva |
![]() |
Érdekes mérnöki megoldások a Tu-154-es főfutójánál |
![]() |
Box utca |
![]() |
A UTair egyik tinédzserkorú B735-öse (VP-BYK) |
![]() |
A Gazpromavia egyik wingletes B737-700-asa (VP-BNZ) |
![]() |
Már látjuk a fényt a hangár végén... |
![]() |
Hányattatott sorsú Tu-204 és Il-76 a hátsó kertben |
![]() |
Tuskók magassági sorrendben (előtérben RA-??979) |
![]() |
Az Avialinyiji 400 légitársaság egykori Tu-154M chartergépe |
![]() |
Az egykori Atlant-Soyuz egyik Il-86-osa (RA-86123) |
![]() |
Brutális méretek... |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése