A tartószerkezet megtalált darabjai (alul) |
2007. november 7-én a Nationwide Airlines CE 723-as számú járata 106 utassal és hatfőnyi személyzettel Fokvárosból Johannesburgba tartott. A gép orrának elemelése közben a személyzet azt tapasztalta, hogy a jobb oldali hajtómű teljesítménye egyszeriben elvész, és a hajtómű gázkarja magától visszahúzódik. A sugárfordító figyelmeztető gombja kigyulladt, a Boeing 737-200-as pedig jobbra-balra dülöngélni, majd süllyedni kezdett. A személyzetnek sikerült egyenesbe hoznia a gépet, és vészhelyzetet jelentve jelezniük az irányításnak visszatérési szándékukat. Folytatták az emelkedést az előírt 3000 lábig, az ATC utasítására ezen a magasságon kellett körözniük, míg a földi személyzet megtisztította a pályát a roncsdaraboktól. 14 perc elteltével megkapták a leszállási engedélyt, és biztonságban földetértek. A gép leállítása után a pilóta az utastérbe sietett, hogy az ablakon keresztül szemügyre vegye a 2-es hajtóművet, ám legnagyobb meglepetésére nem találta azt, az ugyanis még az elemelkedés közben, az őt ért óriási erők hatására, egész egyszerűen levált a szárnyról, és a kifutópálya melletti füves területre zuhant...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése