![]() |
Ilyen nálunk is van, csak ez 180x140x45m-es! |
![]() |
Farkas a bárányok közt? |
![]() |
A hangár akkora, hogy kettő is elfér belőle egymás mellett kényelmesen |
![]() |
Valósággal létráskocsi kell a szervizeléséhez |
![]() |
A nyitott ajtón kihajolni veszélyes és tilos is! |
![]() |
Csinos kis bálna ez! |
![]() |
Masszív orrfutó |
![]() |
A taxizást megkönnyítő orr-kamera |
![]() |
Az A380-asnál csak opció a center tank... |
![]() |
..így ennek híján a szárnytőnél csapódik ki a vízpára! |
![]() |
Vigyázat: kiömlő levegő és forró víz! |
![]() |
Találós kérdés: a repülő mely részéről hiányzik a panel? |
![]() |
Törpék a szárnyvégen? |
![]() |
A hajtóművek Rolls Royce-a |
![]() |
Nem tatarozás, de valahogy mégiscsak fel kell mászni rá! |
![]() |
Tegye fel a kezét, aki lecserélné erre irodai karosszékét! |
![]() |
A két nagy "kő" a kéz pihentetésére szolgál |
![]() |
Az asztalkába integrált billentyűzet újdonság a típuson |
![]() |
Tágas crew rest area... |
![]() |
...minden szükséges dologgal ellátva! |
Forrás:
http://airlinereporter.com
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése